ברירת-מחדל  |  

עם ההתפתחות הטכנולוגית, רוב כלי הרכב שנעים היום בכבישים מנוהלים ע"י מחשבי רכב מתוחכמים, השולטים ברוב מערכות המכונית. כמעט כל בעיה ותקלה נרשמות במחשב הרכב וכל טיפול נכון ברכב מתחיל באבחון נכון ובקריאת תקלות במחשב הרכב.

קיים הבדל מהותי בין איבחון לעומק שמתבסס על מכשירי איבחון מקצועיים ובפרט עם התוכנה המקורית. לבין שליפת קודי תקלה וקבלת פירושים ב"גוגל". קוד התקלה הוא רק כיוון בחשיבה והאבחון הסופי מתקבל לאחר העמקה בפרטי התקלה ובקריאת התמונה המלאה המתקבלת בתהליך האבחון.
דוגמא קלאסית לאיבחון לקוי היא תקלת "החטאת הצתה". רבים ממהרים להחליף סליל הצתה למרות שלתקלה זו סיבות נוספות כדוגמת לחץ דלק נמוך.
לא מעט בעלי רכבים מתיאשים ומוכרים את רכבם לאחר שלא קיבלו מענה לתקלות חוזרות ונשנות.

איבחון נכון חוסך זמן,כסף ועוגמת נפש.

אנו במוסך גבע גאים ביכולותינו לאבחן ולאתר בעיות בקלות ובמקצועיות באמצעות כלי דיאגנוסטיקה יעודיים עבור כמעט כל סוגי כלי הרכב.

בעלי המוסך, עם מעל ל-20 שנים של נסיון עשיר באבחון תקלות ובטיפולן יעמדו לשירותכם בכל עת על מנת לאפשר לכם להמשיך בדרככם במהירות, יעילות והכי חשוב בביטחון מוחלט שרכבבכם תקין.

אצלנו במוסך גבע, אבחון התקלות הממוחשב מתבצע ללא חיוב - וכל אחד יכול ומוזמן להכנס אלינו ולהנות מבדיקה איכותית ומעמיקה ללא כל התחייבות וללא תשלום.

לייבסיטי - בניית אתרים